вторник, 31 май 2016 г.

May Wrap-Up & June TBR + Пролетен базар на книгата 2016 (book haul)


Здравейте! Ето, че измина и този месец, което означава, че е време за книжна равносметка. През месец май отново прочетох пет книги, всички от които много ми се харесаха и далеч не съжалявам, че съм прочела. Наред с това през май се проведе и ежегодният Пролетен базар гр. София, който за всички читатели е любимо събитие. Радвам се, че имах възможността да го посетя, да си закупя малка част от книгите, които най-силно желая да прочета, да се срещна с част от екипа на любимите си издателства, както и да поговоря с тях и най-вече да се запозная с прекрасни хора, с които ни свързва нещо голямо - книгите. <3 Благодаря ви за прекрасния ден КрисиЙоли и Симеон! 

В този пост по традиция ще ви съобщя книгите, които прочетох през изминалия месец и ще посоча други, които влизат в плановете ми за следващия. В допълнение с това - и книгите, които си закупих от седмицата на панаира. 

1. "Ангелско нашествие" от Сюзан Ий - ревю тук 
Много харесах началото на поредицата за "Пенрин и краят на дните", тъй като бе изпълнена с много действие и напрежение, сюжетът не е предвидим и даже бих го определила като доста оригинален.








2. "Как да бъдеш популярна: ретро мъдрост за съвременни тийнейнжъри" от Мая ван Уейгънън - ревю тук
Смятам, че тази книга би се харесала на всички тийнейджъри, на които предстои ново начало - като друго училище, град или на тези, които имат нужда от полезни напътствия за училищния живот, поднесени с много хумор.







3. "Пипи Дългото чорапче" от Астрид Линдгрен - реших да си припомня една от най-любимите си книжки от деството. Несъмнено това е книга, която ще държи усмивка върху лицето ви през цялото време, докато я четете, а на моменти ще ви кара да се смеете с глас!









4. "Елизабет е изчезнала" от Ема Хийли - ревю тук
Книга, изпълнена с множество загадки и история, поднесена толкова завладяващо и с герои съвсем близки до действителността, това е неповторимият дебютен роман на Ема Хийли. Препоръчвам го на всички почитатели на мистерията, а аз непременно ще го препрочитам, защото един прочит не стига, за да се разберат и осмислят всички детайли около историята.





5. "Перфектна химия" от Симон Елкелес - ревю тук
Изключително приятно изненадана съм от тази книга! Очаквах клиширана скучно предадена любовна история, а получих точно обратното! Много ми хареса, а краят бе повече от перфектен!









Месец юни се очертава истински ад, имайки предвид контролните и изпитванията за оформяне, които предстоят всеееки ден... Въпреки това съм си избрала няколко страхотни заглавия, които от много време искам да прочета. През юни смятам да дочета "Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир, която ме изумява с всяка страница! Истински съвременен шедьовър! Също и "Човек на име Уве" на Фридрик Бакман. Това ще е първата ми среща с автора и определено няма да е последната, вече преполових книгата и мога да кажа, че е великолепна! Към списъка със заглавия за юни ще добавя и от книгите, които си закупих от Пролетния базар. А те са: "И всичко стана луна" на Георги Господинов, "Пътуване към себе си" на Блага Димитрова, "Тайната история" на Дона Тарт, "Вестители" на Цветелина Владимирова ии "Друговремец" на Диана Габалдон! <3 Нямам търпение да  прочета всички!


Е, това беше от мен! 
Желая ви месец с много прочетени книги и приятни емоции! 

2 коментара:

  1. И аз ти благодаря за страхотното време, прекарано на Панаира. Беше неповторимо изживяване да си говоря с хора, които са толкова зареждащи и вдъхновяващи. <3 Определено трябва в най-скоро време да го направим отново!
    Ще чакам с нетърпение ревютата ти на абсолютно всяка изброена книга от TBR-тото ти за юни! И честит 1 юни. :D :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Беше наистина много много хубаво! И аз ще се радвам отново да се видим! <3
      Благодаря тии, надявам се в скоро време да успея да ги прочета всички! ^^ Ии честит празник и на тееб! :D

      Изтриване