събота, 30 януари 2016 г.

January Wrap Up & February TBR

Здравейте! Време е за книжна равносметка за изминалия месец и списък с желаните четива за следващия. Радвам се, че ще мога да ви споделя какво прочетох през януари и какво смятам да прочета през февруари, но няма да си поставям големи цели за втория месец от тази година, макар и да искам, тъй като ми предстои изпит за ниво по френски и ще се съсредоточа повече върху него. Оплаках ви се ;д, сега ще продължа по същество. 
Снимка:източник
През януари съм прочела цели 5 от 32 книги според моя goodreads reading challenge, което смятам за доста добре, имайки предвид, че именно януари е един от най-натоварените месеци заради края на срока. 
1. "Алена кралица" - Виктория Айвярд
Започнах годината с впечатляващата история на Мер Бароу и лъжите, в които я заплита свръхестествената й сила. Ревю тук С нетърпение очаквам продължението "Стъкленият меч", което излиза след броени дни.  

2. "Всички наши места" - Дженифър Нивън
Вече една от най-любимите ми книги. Без съмнение ще я препрочитам неведнъж. Ревю тук 

3. "Ние, лъжците" - Емили Локхарт
Има своите положителни и отрицателни аспекти. В началото липсваше динамика, но във втората половина това се промени и не можех да си поема дъх. 

4. "Аутсайдерът" - Маркъс Зюсак
Това е дебютният роман на Маркъс Зюсак, както и началото на трилогията за братята Улф. Реалистична, поглъщаща и много много стилно написана, макар и доста кратка, й се наслаждавах до последно. 

5. "Рубиненочервено" - Керстин Гир
Ако кажа, че ми е харесала, няма да е достатъчно. Изключителна е, точно по вкуса ми. Все още не ми излиза от главата и много скоро ще й напиша ревю.

През февруари възнамерявам да прочета "Сапфиреносиньо" - Керстин Гир - продължението на една вече любима поредица. Както и нейният финал - "Смарагдовозелено". Не на последно място - "Домът на мис Перигрин за чудати деца" от Рансъм Ригс - книга, която отлагам от прекалено дълго време. Надявам се и трите произведения да ми харесат, така както всяко едно, което прочетох през януари.

Това беше от мен засега! Надявам се да ви е харесал днешният пост и ще се радвам да чуя кои са книгите, които вие прочетохте през този месец :) Пожелавам ви весела зимна ваканция и успешно начало на втория срок!

Поздрави,
Ади!

4 коментара:

  1. Ще чакам ревю на рубиненочервено, аз също много я харесвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Истинско удоволствие е да четеш тази книга, също и да пишеш за нея. Благодаря!

      Изтриване
  2. Толкова книги през този натоварен месец! Браво! Прегръщам те <3

    ОтговорИзтриване