събота, 30 април 2016 г.

April Wrap-Up & May TBR


Здравейте! И ето, че отново дойде краят на месеца, а кога мина и април, нямам представа... При всички случаи това означава, че е време за книжна равносметка. През месец април прочетох цели пет книги и започнах още две, които ще довърша през първите дни на месец май. Общо седем, до които съм успяла да се докосна през месеца и смятам, че това е просто уау за мен, имайки предвид не особено високата ми скорост на четене и седмиците с по няколко контролни едно след друго :Д Нека ви кажа и кои бяха те!

1. "Игра на маски" от Бени Хюбнер Ревю тук
Определено имах нужда от малко разнообразие след фентъзи жанра, който бях зачела през март. Книжката е леко, приятно и ненатоварващо четиво, съчетано с оригинален сюжет, който би се харесал на всеки тийнейджър. Ако не знаех, никога не бих казала, че книгата е българска. Бени Хюбнер се е справила повече от отлично!



2. "Звезден полет" от Мелиса Ландърс Ревю тук
Смело мога да кажа, че това е едно от най-добрите ми попадения за тази година! Книгата е невероятна - от прекрасно изградените герои, през оригиналния сюжет до неочакваната развръзка и действията, които ви очакват на всяка страница... Просто няма да можете да си поемете дъх!



3. "Гондолата на времето" от Ева ФьолерРевю тук
Определено ми беше интересно да проследя приключението на Ана през 15в. във Венеция и смятам да проследя и следващите части на историята в Париж и Лондон. Книгата несъмнено ще се хареса на почитателите на поредицата "Скъпоценни камъни" на Керстни Гир.




4. "Шестото клеймо" от Дан Браун 
Това бе първата ми среща с творчеството на автора и определено няма да е последната. В първата част от тетралогията за Робърт Лангдън се запознаваме с историята на едноименните Илюминати, ставаме част от вечната битка между науката и религията, научаваме за неща, които не сме и подозирали, че може да бъдат част от един човешки живот и не на последно място, имаме възможността да опознаем малко или много Вечния град - Рим. На тези, които решат да прочетат тази книга, само ще кажа да се подготвят за многобройни обрати и развръзки.




5. "Град от кости" от Касандра Клеър 
Завърших я преди няколко часа и просто се чудя защо толкова време отлагах да започна тази поредица! Невероятно начало, обичам, обичам, обичам! Скоро очаквайте ревю, в което ще си излея всичко за нея, а засега толкова :Д 

За месец май не съм сигурна кои ще бъдат книгите, които ще прочета, защото както обикновено се случва, през април прочетох съвсем други книги, от тези, които планувах за март. Знам само, че със сигурност ще довърша "Ангелско нашествие" от Сюзан Ий (която е великолепнаа дотук) и дневникът на Мая ван Уейгънън - Как да бъдеш популярна: Ретро мъдрост за съвременни чудаци". Нямам търпение да се докосна до "Елизабет е изчезнала" на Ема Хийли, която определено изглежда доста обещаваща, както и до "Перфектна химия" на Симон Елкелес. Е, списъкът и дотук стана дълъг, а не се знае с кои заглавия ще се сдобия от Пролетния панаир на книгата тази година (очаквам го от зимния насам :Д). 

А вие кои книги прочетохте този месец? ^^

6 коментара:

  1. За да разбереш кои книги съм прочела посети профила ми Ади! <3 Много хубав пост и подбор на книги!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! По твоя препоръка и аз ще прочета "На светофара" от Доротея Петрова! <3

      Изтриване
  2. Хубави книги си прочела! А относно "Ретро мъдрост за съвременни чудаци" - това е една прекрасна книга и съм много щастлива, че ще я започнеш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Вече я преполових и наистина е чудесна! :3

      Изтриване
  3. ,,Перфектна химия'' е страхотна книга и се надявам да ти хареса. Ще чакам с нетърпение да прочета твое ревю на ,,Елизабет е изчезнала'', защото ми изглежда много интригуваща!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаряя! :3 Отсега мога да кажа, че "Елизабет е изчезнала" е невероятна книга, надявам се и "Перфектна химия" да ми хареса толкова! ^^

      Изтриване