понеделник, 28 март 2016 г.

I Love Spring Book TAG

Здравейте, за днес съм ви подготвила един изключително приятен сезонен таг! Много благодаря на Мари и Мери, че ме номинираха да го направя! Аз от своя страна каня Ели ^^ И Честита Пролет (с малко закъснение)! 

1. Каква е пролетта там където живееш?
Времето се променя постоянно - ту студено и дъждовно, ту слънчево, но все така студено. Какво по-подходящо време от това, за да прекараш следобеда с хубава книга и топъл чай?

2. Най-очакваното излизане на книга тази пролет.
Определено "Illuminae" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Искам да я прочета още откакто разбрах за нея от goodreads и много се радвам, че ще бъде издадена и на български.

3. Покажи корица, която ти напомня за пролетта.


Корицата на I'll Give You The Sun определено създава пролетно настроение с цветните линии, напомнящи слънчевите лъчи. Все още не съм чела книгата, но от доста време е в to-read листа ми от доста в

4. Къде ще четеш тази пролет?
Най-вече вкъщи, както по всяко време на годината, но също и в тролея, докато пътувам за училище. 

5. Намерете корица със слънцето на нея.



6. Кои са любимите ти пролетни четива?
През пролетния сезон любими книги мога да нарека по-леките четива, но в същото време също толкова вълнуващите - "Сезонът на злополуките", "Everything, everything".

7. Намерете книга с много различни цветове по нея.

Снимки източник: 12

Поздрави,
Ади!

Няма коментари:

Публикуване на коментар